Sunday, August 22, 2010

majlis berbuka puasa di Hotel Uitm Dungun

memperkenalkan pak sedara saya..saya panggil cik ya..saya boleh agak dia jadik emcee..
sebab sebelum nie,kalu family wat majlis kat hotel,pak cik saya yang nie jadik emcee..suara boleh tahan,,:)
ni pak sedara saya..menyampaikan duit raya pada adik-adik yang dijemput.:)ni pak sedara saya panggil cik wan.:)
~hohoho~i miss him so much!..si Bun saya.:P makin montel nampaknya..haha

wah!..family saya..
rindu bangat sih!..
umi,ain,adik,awak,najwa & dibah..
yang laki sebelah adik tuh,sepupu aku.
kitaorang panggil dia kay:)
anak tunggal cik ya..

adik2 saya..
dari kiri..
adibah,najwa,munawwar

oh nenekku!..
xpenah2 saya letak gambar nenekku..hihi..
ni mak sebelah arwah ayah.:)
sape dia pegang,aku pon xtaw..haha

adik2 pempuan yang comel2.:)

adik2 lelaki yg segak sume

wah!..
jelEs nie..
bestnya..



p/s;
nak taw x kenape gambar saya xda..
xpelik ke ngan tajuk entry nie?
sedangkan saya kat UUM lagi..
sebab gambar nie,saya amek dalam FB pak sedara saya..
kebetulan,family belah arwah ayah saya wat majlis berbuka pose
& jemput anak2 yatim sekali..
pada hari jumaat 20 ogos 2010
2la,family kitaorang dapat berkumpul la.kecuali saya & yang xdapat balik cuti..
sedeyh bangat!..
takpela..
gambar2 family saya diatas pengubat rindu..:)
okey..
miss u all>:)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: