Wednesday, August 11, 2010

~besday roomate saya..


ni kek untuk nojie..
kitaorg gabung ngan besday syaza bulan jun ari tuh sekali..
kesilapan terbesar pada kek ini ialah..
umur 21..
fiqA silap la masa tempah..
sebenarnya 20 taw..:)
kitaorg sambut pada 9 ogos..
iaitu hari saya pulang dari besut..
walaupun masih keletihan..:(

antaranya..
KFC pon ada..
mekaseh untuk penaja utama kiter..hehe

kek coklat.
tapi,dah hancur2..
sebab main icing..hehe..


makan,makan,makan

dari atas..
ha,tgok!..dah sepah bilik..hihi..

p/s;
maapla..
gambar kami xda..
paham2 aje la..haha!..

to nojie,
i love u so much la..
mekaseh la sebab selalu kejutkan aku pagi2!..haha..
&
mekaseh la bagi aku bonus 8pax untuk gayut ngan beb aku..haha!



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

Syariniey Amran said...

salam
eoy bufday utk nojie gak
;)
tak thn tgk kfc tu -_-"