Thursday, August 19, 2010

minggu pengahayatan islam UUM


ada mayat!..
terkejut gak..
aku main pegang2..
aku teringin nak tau menda dalam nie..hihi..
aku pegang kepala..
tapi,pelajar yang jaga pesan,jangan kasar..haha..
aku kata nak tau aje isi dalam dia..
dia xmau gtau..:((

muka seronok..:P
dalam hati takot giler sebenarnya..
pameran nie sume dapat ingatkan aku pda kematian
yang bakal tiba..:((
bila itu,kita xkan tau.;(

si mayat buatan ini bersama bahan2 yang diperlukan untuk dikafankan..
pameran nie dari kolej MAS

kak madi..:))
kebetulan saya habis awal kelas law tadi,ajak la kak madi singgah sini..

ini dari kolej yayasan al-bukhary..
tentang haji & umrah

saya suka info no 6

eh!..
ada jugak pameran dari kolej Beb saya..:))

eh!..
ni pon dari kolej haziQ..

ini pameran dari kolej muamalat pamerran tentang
fesyen muslimah masa kini..
~macam 2la lebih kurang~

ini saya..
kat pameran dari kolej petronas..
tentang saudara islam yang baru..


p/s;
sekarang minggu penghayatan islam
anjuran PERKIM uum sedang berlangsung..
bertempat di foyer library uum..

setiap kolej diberi tajuk untuk pameran..
yang paling aku pelik..
dimana pameran dari kolej proton??
~nggee!..


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: