Monday, October 24, 2011

kuala perlis lagi..=)

hari ini ada sesuatu berlaku diluar jangkaan petang tadi..eh!!..haha~tanpa dirancang kami berempat ke Kuala Perlis...euwww!!...sukenya,order macam-macam...hihi..
 sebokkk je tangan tuh nak masuk gambar..haha~

 kangkung goreng belacan.=)
 ikan siakap 3 rasa..huhu..

 ha,inilah dia.tapi,macam manis aje.@_@
 tomyam..tapi,snap pict mase dah nak habis.huhu
 air asam tuh yang cicah dengan kerang bakar..huhu
 before makan..gambar harus ambil dulu..hehe
 perghhh rakus aje 3 orang tuh makan..muahahaha~~
 takpe ke tinggal kepala aje nie?eh!!

 inilah kerang bakar nye..yeaaahh!!~so,sampai bilik dalam pukul 10.40pm..yelah,dah kuar lewat petang tadi.dahla,tak dirancang kan..anyway,seronok jugak!~yang aku pelik,makan bukan main banyak rupanya RM84...aku ingatkan rm150++..haha.mekaseh la untuk kawan tuh,sebab belanja aku.eh!!.betol ke belanja?@__@..mekaseh korang...^_^

nota aku:
lepas balik,rushing pergi meeting Qurban Kemboja.esok ada meeting lagi.aihh!.maklumlah,tarikh nak fly makin dekat dah.
saat-saat terakhir bagi aku untuk terbang-terbang lagi..yieehaa!..okei bye.!~

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

SITI NOARIZAH ARIS said...

kUALA PERLIS GERAI KAT MANA NI DIK...AKK IGT NAK KESANA DEC NI..:)

reenapple said...

bestnya.. *tak ajak pom*.=P

Layyinul Harir said...

kak ariezah:kedai selera pantai tak silap..murah sket kat sini..buley la untuk student2..haha~


reenapple:hehe..x sempat nak ajak..hahaaa~