Monday, October 31, 2011

KLK Rumah Anak Yatim Darul Aitam Tunku Abdul Rahman (DATAR) tarikh:22/10

 ye!sangat seronok taw pergi kesini..eh!!..sori baru update,act menda ini dalam minggu lepas dah..hoho.so,tak kesahla kan.asalkan update sebagai kenangan.eh!!..so,ini la adik-adik kat rumah anak yatim
 motif??haha~
 aku dan anis bersama adik fikri.
banyaknya kamera mase nie.muahaha~
 entahlah...haha~
ini masa dalam group dengan adik-adik ini.
hampir semua pendiam.penat aku pujuk diorang bukak mulut taw..hihi

 ini masa bincang untuk persembahan.
 

sebelum pulang tangkap gambar ramai-ramai.asing dengan lelaki..kate ko-k kerohanian.eh!!hihi

nota aku:
 
adik-adik ini ada tanya aku.

"kak syafa dah kawen ke?"

aku cakap:

"rahsia!"
 
hehehehehe~



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

reenapple said...

rahsia la.. hehehe

Ainisha ali said...

kak.. jom jooin
http://realitipink.blogspot.com/2011/11/heee.html

super-1 said...

hang ko-k apa?