Saturday, July 28, 2012

Jauh Itu Dekat


Assalamualaikum wbt,


aku merinduimu,meski aku tahu kau takkan pernah tahu bahawa dirimu menjadi kerinduanku.
mengingatkan perkara yang lalu,membuatkan aku takut.ye, takut untuk memulakan kembali.


bila difikirkan kembali,jarak antara kau dan aku begitu jauh.ye, sangat jauh.
mana mungkin akan ada pertemuan antara kau dan aku..
sungguh! mustahil.
biarlah ini semua bersatu dalam doa.
Itu pun jika Allah menghendaki.
aku harap kau juga mendoakan sesuatu yang sama seperti doaku.


kadangkala air mata ini gugur juga, mengenangkan perkara ini. entah sampai bila akan berterusan begini?
Ya Allah! Ajarkanlah aku erti redha atas perasaan ini..=D


Nota aku:
julung-julung kali khas untuk seseorang..ngrrr..(@_@)


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

Unknown said...

menarik n3 ni...semoga kita mendapat rahmat Allah selalu..insyaAllah.tq sharing..:)

Teman setia Ketenangan (TSK) said...

masa tgh tgu bas di shahab perdana tadi..tetiba jari menulis....so pas baca blog syafa....anis nak balas kata-kata yang anis buat tadi...

Dari kejauhan ada satu nama
bayang-bayang menyelit di tepian
kita berlindung di sebalik alasan
dari mana timbul
entah bila mana akan tenggelam
coretan hati ku gambarkan
bila hati ingin berkata

sejauh mana aku ingin berlari
setinggi mana bisa ku terbang secukup mana harus ku bawa diri

walau kaki tidak gagah berlari
walau sayapku patah
walau diriku lemah

jika hati dan rasa itu
masih ku gendong ia
usahlah terus menipu
dengan dunia batinmu

andai hati ini bukan milikmu
tempat mana harus ku pergi...

9.34 pagi
29 julai 2012

-Teman setia ketenangan