Sunday, August 19, 2012

Hari Raya Aidilfitri 2012


Assalamualaikum Wbt,

Alhamdullilah! dapat berpeluang merasai Aidilfitri kali ini bersama keluarga aku..heh?hihi..aku happy sebab still dapat duit raya..kalau ikot tradisi keluarga besar Wan Salleh & Che Amah ini,selagi tak berkerja selagi itu duit raya akan terima.dan bila dah kerja pulak,automatik kena bagi duit raya.lega sebab masih lagi bergelar seorang pelajar..



begitu meriah!..ini pun masih tak semua ada dalam gambar..



oh! Ummi begitu cantik dipagi raya!..Alhamdullilah lagi sebab ummi pakai baju dan tudung sponsor by me..^_^



wif my cousin!..entah kenapa mulut si Yani jadik begini..haha.



Dari kiri adik-adik aku Najwa, Adibah,dan sepupuku Solehah..

wif my brother
yeah! still got duit raya!!...Rm 200+++++..=))



sicilik..hihi.


ini Pok Bar dan Cik Dah mengagihkan duit raya kepada anak-anak kecil termasuk aku..biasanya, pembahagian duit raya mengikut turutan.dari Mak saudara yang sulong,hinggalah pak saudara yang bongsu,seterusnya diikuti oleh sepupu yang sudah bekerja pula.sangat meriah.!=)


bila dah beratur,kanak-kanak kecil lah paling dibarisan depan,dan aku antara yang kebelakang..haha.



Ini pula pembahagian duit raya oleh Acik Ya dan Cik Ayah..(adik bongsu aku yang berbaju purple)


Ini sebahagian dari mak saudara dan sepupuku.


Sekian.Assalamualaikum!..senyum-senyum selalu..=)



Salam AidilFitri Dari Kami Sekeluarga untuk semua..Assalamualaikum.

Nota aku:
Songket menjadi pilihan kami dipagi raya=)



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

نورعيم said...

Besar ya keluarga akak!

Mane aci. Sy yg muda dr akak tak dapat pun duit raya. Sobsssss.