Tuesday, August 28, 2012

Ikhlaskan segalanya.

Assalamualaikum wbt,

Pendendam? itu bukan aku..weee~

tapi,bila aku belek helaian diari lama-lama begitu banyak nama-nama yang aku dendami..kehkeh~ tapi,aku tetap tak caye.walaupun setiap helaian diari itu aku yang tulis.uh!~sungguh! dulu zaman tak beberapa nak matang begitu ramai yang aku berdendam.huhu. adalah zaman pak kaduk dulu!..hoho~

beberapa kali kawan aku pesan:

"ikhlaskan apa yang dia buat kat kau.belajarlah melupakan.cuba kau pandang masa depan kau,itu lagi penting"

tapi,zaman dah berubah.insyallah! akan cuba mampu berfikir matang dan ikhlaskan segalanya.insyallah! tiada nama yang aku dendami dihati lagi.Amin.kawan aku kata, everything happens make me learn from mistake,membuatkan aku lebih matang.

hmmm,sebenarnya kan dalam hidup ini ramai giler orang baik-baik..uh! alhamdullilah, makin kujumpai ciri-ciri ituuuuuuuu..ngeeee!!=P.heyy, back to normal.but,memang rasa macam hidup macam baru aje sekarang.celah mana baru pun aku tak tahu yang baru tuh.tapiii,aku rasa baruuu aje..ngahaha~(^_^)

aihh! susah nak describe..macamane erk nak cakap?

Ya Allah! Ajarkan aku untuk sentiasa bersyukur atas setiap kurniaan-Mu.Amin.


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: