Friday, October 5, 2012

Bukan Aku Tak Rindu

Assalamualaikum wbt,



Jauh disudut hati, teringin life macam dulu.uh!

"I miss my life yang dulu"

maafkan aku kawan,

bukan aku sengaja,

aku rindukan kawan-kawan aku.

aku utuskan doa untuk sahabat sekalian.

i miss my friends.

maaf tak dapat lepak lama-lama.

maaf tak dapat mesej gosip-gosip.

maaf tak dapat nak gayut phone lama-lama.

sebab aku terpaksa utamakan yang lebih penting,

fahami situasi aku eh.heee~

aku pun tak melekat kat bilik sangat dah.*maafkanku wahai roomate...

saya sayang semua kawan-kawan saya.
ada masa, kita dating eh!


Allah, Jagakan mereka untukku..=)

Moga Hatiku tak lalai dari mengingati-Nya dalam menjalankan tugas ini semua.

nota aku:
Masa cuti raya haji nanti, baru aku betul- betul free.insyallah!.=D
Bila semua kita jadi ketua, inilah kesannya.*learning process is important!
Moga Allah Redha..=)


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: