Saturday, October 6, 2012

Bukan Sempurna

Assalamualaikum wbt,


aku bukan sempurna untuk menjayakan program ini.
tapi, aku cuba,
Moga Allah redhai kami atas semua usaha kami untuk adik-adik SMA Ihya Ul Ulum Ad-Diniah.

insyallah! gambar adik-adik ,ahli jawatankuasa dan Fasi Kelab Damai akan diupload kemudian setelah selesai program ini.wink!.hee.

tak sangka boleh bergabung program dengan Bff @ zakwan.
dia sebagai ketua fasi dan aku sebagai tukang arah..heee~
Ahli Jawatankuasa pula adalah geng blok aku.sangat-sangat best diorang!!=)
Timbalan Pengarah pula ada member kos aku,
Setiausaha juga ada member kos aku,

terima kasih Allah, terima kasih dia, terima kasih semua.
Alhamdullilah!
Moga ALLAH Permudahkan perjalanan kami untuk agenda seterusnya.Amin.



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

Anonymous said...

Subhanallah syafa...teringinnya mira nak join program ni tapi mira dah tak ada kat uum skrg..huhu,,
tapi tak apalah,,mudah2an semuanya berjalan dengan lancar ye..ku kirim doa dari jauh...
tak sabar nak baca pengalaman syafa dan AJK lain...cepat update tau=)