Wednesday, October 17, 2012

Congratulation!=D

Assalamualaikum wbt,

oh! ini cerita hampir basi.hee.pada 12 oktober aku pergi KLuntuk pergi konvo kakak aku kat UPM.dan alhamdullilah! selamat jugak aku pergi sorang-soranng.kat sana,aku jumpa ummi ,aida, adik, abang aku.ngeh3! menyibuk aje aku ini.dengan gigihnya suruh ummi support tiket untuk ke UUM semula..takda hal la kot.=D


ini pula pada 13 Oktober , kakak aku sesi petang,jenuh den tunggu dengan adik luar dewan ..T_T.dalam ini,konon muka bahagiiiiaaaa..heee. yang paling frust! aku bawak kamera but lupa bawak SD Card.tertinggal kat laptop.huhu.so, tangkap gambar pakai handphone aje la..hihi.


sama-sama meramaikan majlis di UPM.

adek jadik model..hehe.

dan pada 14 Oktober, kami pergi PWTC ada Halal Festival. eh, tapi best jugak,boleh rasa-rasa makanan. sebenarnya, aku ponteng kelas hari Ahad tuh..hihi.takpelah,sekali sekala.bukannya selalu pun.

yang ini pun sedap! aku rasa banyak kali..hehe

Suasana disana.

haa.itu ajelah, aku dah tak reti nak menaip panjang untuk bercerita..huhu..sekadar menaip mana mampu. akhir sekali, tahniah untuk kakak aku wan nurul aida wan ahmad !=)... insyallah,i'll be the next.amin.( jangan ditanya kenapa muka aku lagi matang dari dia)hehe.sekian.


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: