Wednesday, October 17, 2012

Kita Punya Kawan

assalamualaikum wbt,


kadangkala kita punya kawan, yelah.kawan.sebab kita banyak sangat cerita,pelbagai cerita kita kongsikan kepada kawan kita.sedarkah kita, walhal kawan kita jugak punya masalah? kerana dia tidak sempat untuk berkongsi, kerana kita asyik dengan cerita kita yang non-stop.

selalu ini terjadi pada aku.tapi,tak kesah lah..huhu.but sometimes, aku kesah jugak.sehinggalah suatu hari kawan aku kata:

"weyh! kau macam takda masalah pun,happy aje memanjang"

ala,dah tuh, dia asyik cerita pasal dia aje, mana sempat aku nak cerita.huhu.biasalah, adat berkawan. sebenarnya, kita sebagai kawan perlu luangkan masa sejenak:

"weyh! aku nampak kau macam sedih aje, ada masalah ke?sambil pegang tangannya dan merenung anak matanya.hehe..

haa.kan senang.hihi.jangan sangka kawan kita yang asyik happy memanjang tuh takde masalah,boleh jadik masalah dia lebih besar dari kita tau.!

yang paling best, bila hidup aku dapat kawan yang boleh nasihat aku kearah islamik .oh! bahagia aje, yang bersamanya dapat buat hati bahagia..*wink!!=P

tapi, aku pun sedar diri,aku bukan kawan yang baik untuk semua kawan-kawan aku.mohon maaf diminta andai pernah mengguris hati dan perasaan kalian..T__T


`

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: