Thursday, October 11, 2012

kau,kau,kau

assalamualaikum wbt,


kau,
aku rasa aku nak pergi tinggalkan kau,
boleh?

kau, 
aku rasa macam nak jerit-jerit lepaskan sesuatu.
boleh?

kau,
aku rasa nak suruh kau rasai  bagaimana erti aku tiada.
boleh?


kau,
aku cuma nak kau hargai aku.
boleh?

kau,
aku nak kau tau,
bahawa aku perlu kau.
boleh?

kau,
aku tau, kau takkan tahu itu.
sebab kau rasa aku tiada erti apa-apa bagi kau.
kau tahu itu?

kau,
kau,kau, kau.


suatu hari nanti aku tiada lagi disisimu,
waktu itu kau sudah terlambat,
waktu itu kau mungkin akan faham sesuatu.

iaitu,
erti hargai, erti kasih-sayang, erti rindu,


dan waktu itu,
tiada gunanya lagi.
kerana aku telah pergi.

dari hati syafa -11 oktober 2012- 1.05am.



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

Anonymous said...

awak,hehehe, sy rindu awk la.
disinia ku ukir 2.
hahaha
da lama x jenguk blog awk
awk, i miss u n naim :)