Tuesday, November 15, 2011

oh Putrajaya!!..^_^

assalamualaikum,aku nak sambung cerita selepas pulang dari Kemboja pada 9 November 2011 baru ini,kami berlima,iaitu aku,ain,mira,tiqah dan zakwan ke Putrajaya.kitaorang pergi rumah Ain dulu.sebab nak makan-makan.eh!!hee.

 ini nama dia Ain Taib.haha~
 yeah!..kami berlima sama-sama menuju kesana.haa~

 ini gambar mesra keluarga..=P
act,banyak giler mak ain masakkan..wah!!..sayang mak ain..heee~
so,before kitaorang keluar jalan-jalan tuh,makan tengahari dulu.tapi,mase ni Net datang jugak.
kan dah kate dia bagus..eh!!!hahaha!.pastu,kitaorang keluar.semata-mate nak amik gambar.kalo ikot,
beribu pict kat sini..haha.tapi,aku upload mane yang cun aje lah ea..hee.yang paling best,tengok matahari terbenam tuh.gambar cun aje..hoho.tapi,mase ni Tiqah dah balik awal,so dia takde dalam pict matahari terbenam..haha









aku suke gambar ni,sebab aku tangkapkan!...haha~

nota aku:
ini mungkin post terakhir tentang Putrajaya,lepas ni bakal menyusul cerita-cerita yang menarik.eh!!haha.agak-agak boleh ke buat Bakti Siswa ke Putrajaya..haha~~tangan kebahu,mate keatas~

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: