Saturday, November 12, 2011

Program Qurban dan Bakti Siswa di Kemboja 5-9 November 2011 (part 7)

assalamualaikum.cerita tentang hari seterusnya pada 8 november 2011.kitaorang keluar meronggeng!pergi ke Pol-Pot.aku rase itu tempat misteri sebab banyak tengkorak.huhu.
before pulang,snap pict lagi.heee~
lepas tuh pergi ke mane entah,tempat beli barang,aku aku beli kain songket.saje kan,boleh merase..hee.
 mase ini kat Central Market.
pilih keychain untuk dibeli.aku tak beli ape-ape pun.malas..eh!!(boleh caye ke?hehe)
 hye azieeee!!haha..sorry la korang,aku curi-curi amek gambar ini.
 suasana central market.kat sini jugak ramai sangat peminta sedekah..@_@

 ini dr.mohd noor..kitaorang naik keta VIP..u ade?haha~
 then,yang paling tak sangka dapat jumpa Heliza..hoho.aku malas nak citer lebih-lebih nanti ada orang perli aku lagi kan?tettttttttttttttttt~~haha!
 tiqah dengan heliza..
hai tikah,rindu la tido sebelah kau..
tangan kebahu mate keatas~=P
 heliza dengan mira..
hye miraaa!(wat 3 step)=P

                         kitaorang semua..tak sangka kan,jumpa dia kat kemboja.rase tak caye lagi ni.eh!!

 comel sangat dia nie..dahla peramah,pastu cute.pastuuu..hehe

 suh dia pose!..layan aje aku..baik sangat dia ni.tak sombong!..sayang helizaaa~

tomeinyeeeee!!~~eiiii..
 lepas tuh,berpisah la dengan heliza..euwww..then,kitaorang gerak pergi makan kat kedai makan

 menjamu selera.lega sat!
menjamu selera meja sebelah.eh!then,tanpa disangka-sangka
tetibe heliza pun makan kat kedai yang same.selera kitaorang same dengan heliza
(tangan kedahi).hahaa~
 ohhhh!helizaaa~hehe
 rase macam nak crop aje gambar orang belah kiri tuh.haha.mase ni,aku sambung lagi borak dengan heliza.
rupanya aku same negeri dengan Heliza~weee!..dia tanye nama aku lagi.
nanti wat program nak ajak heliza datang..haha~

nota aku:
mekaseh zahidah dan azie sebab bagitau saye nampak heliza.kalo x,kempunan saye.eh!!.
heliza pesan suruh aku belajar rajin-rajin.hihi.=)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

Ujang9897 said...

sayang heliza jugak..hahahaha


awat tak sebut nama UJANG masa jmpa ija..=)


dia mmg comel dan tak sombong..=)