Thursday, April 19, 2012

Kuhijrahkan Doa

 

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

sejak November lepas,i got new friends.yeah!.dia rajin tunggu aku setiap kali ade kelas.walaupun aku lambat..haha~!!but,even rapat pun.aku baru tau tentang sakit dia..waa~last sunday,she told me,that she will take MC..*terkejut!.aku cakap ape hal kan.rupanya,dia ada sakit..hmm."something in her breast"...t thought like breast cancer maybe.but,maybe not!..doctor will operate first,a decide what the "something" in her breast.

 


apesal aku tak pernah tahu.rupanya dia selalu balik kampung ada appoinment pasal ini lah.yelah,dia mana nak cerita kan..=_= .aku memanglah,dari dulu dengar orang nak operate-operate ini sebak sket.ish,fobia mungkin.dia tahu aku sebak masa cakap dengan dia.

"ehh,kau jangan sedih-sedih,aku okeynya nanti"

"mana ada aku sedih..haha"* dalam hati Allah aje tahu,takkan nak buat sedih depan dia.T_T

"kau jaga diri bebaik la nanti aku dah takde pergi kelas dengan kau lagi"



okey takpe..aku tak kesah pergi kelas sorang-sorang lagi.dah biasa..cehh!=_=
aku doakan kau selamat semuanya..*will miss u!!~=)
semoga Allah selamatkan semuanya ye..Amin..


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

cik ainisha said...

doakan saya kuat :)

.:hana radzi:. said...

semoga 'something' itu bukan dari jenis yg merebak..