Tuesday, April 10, 2012

learn something from the past

 

"saya rasa mahu pergi jumpa dia,nak tanya sendiri kenapa dia terlampau bencikan saya?"

"awak! kenapa awak degil sangat eh? dia dah benci awak! buat ape awak nak terhegeh-hegeh nak jumpa dia lagi?"

 

"saya cuma inginkan kepastian sendiri.saya nak dengar dari mulut dia sendiri"

"dia taknak pun jumpa awak.kenapa awak masih tak mengerti?"


"saya nak dengar sendiri dari mulut dia.Boleh?"

"silakan awak,kalau awak rasa dia mampu ceritakan semuanya pada awak.saya rasa baik just keep quite"


 Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya.=)

p/s:
dialog ini masih kuingat sampai sekarang!.walaupun perbualan ini berlaku ketika aku di semester 3~
saya mulai tersenyum dan belajar sesuatu.=)
 
 

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: