Sunday, December 12, 2010

bila dah duduk sorang-sorang

.rasa macam sunyi sangat..siyesly..sampai xley tido malam sebab sedih eh!..bukan,sebab memang xley tido la..nasib baik mesej budak pakai spek bingkai hitam tuh!..eh!.takot ase..dia tu la suka usik saya..memang jahat,dahla x hensem ..xley puji lebih-lebih nanti ada yang senyum sorang-sorang.bila dah macam tinggal sorang aje,ajak budak tu makan sekali tadi kat mall..maafla menyusahkan awak jalan jauh2..eh!..ala xpe,saya tau awak xkesah.kan dah habis exam.:D


semalam dah buat skype..alhamdullilah jadik..dapat ber skype sekali..dari ym berpindah ke skype.saya pun add la budak yang pakai spek 2la..eh!!..lama tunggu dia install skype,sampai tertido saya..:P..


oh!..pastu dekat kol 5,barula saya dapat tido dengan lenanya.bangun subuh sendiri..then,sambung tido balik.pastu bangun,siap-siap sebab dah janji nak makan ngan budak tuh..tapi,tadi x pakai spek..pelik plak ase~sebab dia pkai contact lense..rindu ase kat spek dia..:P


xkesahla mana2 pon.yang penting tengs la wat sape2 sudi masih bersama saya disini..:D


P/S;

~add la skype saya kat emel wns_sopa@yahoo.com

~esok last paper statistik gunaan..ngee!!



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: