Friday, December 10, 2010

sahabatku!ko yang terindah~~detik-detik terakhir bersamamu x kan aku lupa.. kerinduan ini pasti ada untukmu disana nanti..

salam..
tadi alhamdullilah dah settle wat passport antarabangsa!..
tengs sahabatku zakwan....
terharu sangat dengan dia.
walaupun ada halangan yang terpaksa aku lalui tadi masa di pejabat imgresen bukit kayu hitam kedah...ic aku rosak!!..ahaha~
then,terpaksa rushing dalam kol 4 ke kangar!..bangunan persekutuan kangar..
alhamdullilah berjalan lancar.
skang aku pakai ic sementara la..
tapi,ic buruk ngan gambar passport sebab muka tengah berduka..hihi..

untuk zakwan,
siyesly..aku xtau ko puasa hari nie.
ko xcakap pon..
aku mitak maafla,banyak aje aku susahkan ko..
aku suh ko pecut tadi sebab nak kejar masa & semua la..
tapi,aku ingat ko kata kat aku semalam..

"bila lagi nak tolong ko,nanti ko dah g mexico xley dah nak tolong ko"

sangat touching disitu..betapa baiknya dia kan..
oh!..itu namanya sahabat..
sedangkan memang dia ada kerja projek DITT x settle lagi.
tapi,masih boleh luangkan masa untuk urusan aku nie..

masa berhenti kat masjid muhammadi,Arau..
aku solat asar..
tetibe lepas solat asar,masa dalam doa..
tetibe sebak sangat aku rasa..
entahla,aku rasa zakwan memang sahabat yang betul-betul boleh bawak sampai mati..
sedih sangat..

terharu dapat kawan macam dia.
mungkin dia satu dalam sejuta.
sebab dia baik la,dia sesuai untuk "C.A"..:P
sesuai aje..aku nak dia dapat orang baik-baik..
aku tumpang gembira tau..:P

hmm..nak cakap apa lagi ek..
itulah zakwan,
penyabar,x merungut,baik,pandai bergurau & semua2 la....
hensem jugakla,sedap mata memandang..eh!!
lebih2 lak aku.
ala,x kesahla..dia kan sahabat saya..

untuk C.A,
awk xkan salah tau pilih dia.
insyallah dia bakal milikmu..:D..

itu aje,tadi xda tangkap gambar..mitak maapn yer..sebab kalot nak settlekan semua..huhu


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: