Sunday, December 12, 2010

dating,dating,dating


ini saya..
si dia tangkap curi-curi..
nak wat frame la tuh..T_T
eh!!

tadi dating,dengan si dia..
ni saya punya..si dia belanja..
sebab dia dah nak balik..isk..iskk
mekaseh awak,sebab belanja saya.eh!
itu jari si dia..huhu

ini si dia punya..
tapi,kitaorang share-share la.sebab memang dah terbiasa share2 nie..
u ada??eh!!

ini lah si dia saya..
iaitu rumate saya..
skang,dia dah balik tadi..iskk..iskk.
aku pasti rindukan ko nojie..:(

ini tempe..kitaorang suka makan kat tradewind..
siap suh akak cafe simpankan untuk kitaorang..
ini yang 2 hari lepas..

ini yang tadi.suh akak cafe tapaukan.
sebab tadi,rumate saya exam.
so,tapau makn sorang-sorang la kat bilik..
sedey ase~
rumate dah balik.
syaza,fika dah xda sume.
sunyi sangat nie.
nasib baek zati baik,ley amek broadband dia nie..

P/s;
esok xda tempe dah kot..
nak makan ngan sape lah lunch esok..T_T
dengan awak lah saya lunch esok?
okey x?..:P

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: