Tuesday, December 14, 2010

memori kita..

jie,tadi aku dah kosongkan bilik kita..habuk2 bawah katil ko pon aku dah sapu semua..macam ko pesan kat aku b4 ko balik hari tuh..sume selipar2 ko aku dah simpan..aku letak sume dalam 1 kotak aku..sume barang kita bersama aku letak dalam kotak aku.nanti aku amanahkan ko,jaga la sume barang2 aku tuh.ko guna aje la ea..takpe..ha!..aku tinggalkan bantal LOVE aku yang besar untuk ko..nnati ko rindu aku ker,ko guna aje la..xkesah la ko wat peta nanti..ape la sangat nak banding persahabtan kita kan?..aku tetap rindu ko,,sunyi sangat ko takda..dahla aku duk sorang-sorang..macam rasa aje ko ada..satu lagi,bilik syaza,fika..sunyi aje.dah xda syaza nak kaco aku,akin lagi..fika pon same..
ni nama kita kat pintu bilik..aku xsampai hati nak tanggalkan tadi.biar aje la..aku tinggalkan kat situ ea..sedey ase..kenangan ko ngan aku..aku akan ingat sampai bila-bila..mekaseh la sebab ko sudi aje layan aku..walaupun aku suka bangun lambat ke,tido lambat..ko aje yang nampak aku..even aku tengah marah orang ke,tengah sedih ke,aku senyum sorang-sorang ke..hehe..ko yang nampak segalanya..sebab kita kan sebilik..
sumpah!..aku pasti rindukan bilik ini..T____________________________T..jie,ko tau,kalu aku masuk toilet,aku rasa pelik lak,sebab xda orang kaco aku..syaza pon same..fika sume la..dah xda tempat aku nak lepak bilik orang.korang xda,aku lepak kat galeri aje la dengan zakwan dengan amin..xkesahla sampai malam..ko tau,nanti aku masuk bilik,aku sebak sorang-sorang..
jie,malam nie aku pulang dah..ni barang aku..berat giler..tangan aku sakit dah..ko kan selalu kata tangan aku lembut sangat..memang pon,dah merah-merah tangan aku nie.x hilang lagi.tapi,takpe.aku cuba kuat..aku cuba kuatkan tangan aku,biar jadik macam tangan syaza..hihi


p/s:
aku kata umah fatin nie..kebetulan umah dia dapat wireless..huhu.bas saya pukul 9 malam nie..

p/s/s:
zakwan..mekaseh ea..sebab berjaya kita misi kita overnight sampai 3.30 pagi..walaupun kita berskype..walaupun depan mata..u ngan i..haha..ko jangan lupe..u are my bestie,sedih aku tengok video tuh..huhu..xmau cakap lagi dah..cukupla surat tuh dah penuh dengan air mata aku..isk..isk..ape2 semua tuh,makan Ruski,basuh JLj ko,semua2 la..aku xkan lupa..eh!..buah pala tuh,aku wat balik terengganu malam nie.ko jangan risau ea..ko jaga diri bebaik aje kat langkawi tu k.:D
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

cik ainisha said...

hehhe akk.. saya pon trut sedih bce entry ni.. sayunye....
heheh akk jgn riso..
kawan2 akk msti doakn pshbtn kamu semua bkekalan..
yg pnting ingtlah.. CINTA DIA..
sekirenye kita jge cinta itu.... hubungn antra mnusia akan aman :)

n's eeyda said...

yangggg, ko nak g mana?
:(