Friday, December 10, 2010

surprise untuk fiQa..tapi,rupanya aku pon yang kena..

tengs sume la ek..
semalam rambut dah kena bedak..
tadi,kena biskut marrie yang dihancurkan selepas belon dipecahkan!
sekali ngan icing..~agagaga!!!

rosak rambut ngan muka..hahaha!!
memang terokk la.dahla xda air..sob..sob..
tengs semua yang menjayakan misi tadi..
sangat terharu..

aku g xlama korang!..
satu sem aje..

tengs untuk kek tau..
kek tuh combine besday fiQa + sempena aku ke mexico nanti..
sedey ase..

malam nie,last bersama syaza ngan fika..
lepas paper pagi esok diaorang terus balik..
sob...sob..

kalau aku betol-betol konpem pergi,kita jumpa kat KLIA tau nanti..
rindu sangat nanti kat korang..terutama my rumate,nojie..isk..isk..

dan semua-semua la..rindu sangat..
yang pasti hati saya tetap di UUM nanti..eh!!!


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: