Thursday, December 2, 2010

kisah cinta NuruL Nabila & Zulhelmi

"ila,ingat tau kalu mie tak mesej ila ke,tak call ila ke,ila jangan pikir bukan-bukan tau,mie tetap sayang ila.."

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu

masa tengah cakap tuh,kebetulan lak lagu Radja berkumandang dari radio umah mie..
mie cakap

"ila dengar tak lagu tu?..mie bagi untuk ila la tau.."

oh!..sayu giler ila mendengarnya.memang sedey sangat..mana taknya zulhelmi itu lah cinta pertama hati bagi ila.walaupun tanpa declare.rasa sayang untuk mie,memang susah untuk ila ucapkan dengan kata-kata.sebab emie punya hpon rosak masa g picnic ngan kawan-kawannya sebelum tu ,so dia on sim kad guna hpon housemate dia je.

itula,yang terjadik pada ila,bagaikan pungguk rindukan bulan.menanti bulan yang xkunjung tiba.genap sebulan emie pergi.ila bagaikan hilang arah,sebab emie pergi tanpa berita.iskk..iskk..

ila nekad,pemergian mie yang begitu sadis,perlu dilupakan.ila nekad.pada masa itula,ila menerima cinta seorang lelaki yang lain.tapi,hati ila masih ada emie.mungkin rasa itu patut dibuang jauh.dan membenarkan kehadiran lelaki itu yang bernama raznan.raznan yang baik,sangat-sangat caring membuatkan ila bahagia dengan raznan.tetapi,nama ila tetap untuk emie seorang aje.dengan raznan ila,gunakan nama Nurul.ehemm!!

hampir genap sebulan percintaan raznan dan nurul.tetibe,ila menerima satu mesej dari nombor yang amat dirindui..ila tak menduga..mesej itu berbunyi:

"teka,sape rindu awak seribu kali?oh!..bukan saya,sebab saya rindu awak lebih dari itu!.."

maunya x pengsan ila..emie telah kembali!..macamne dengan realitinya dia sudah kepunyaan raznan..

oh!..nak nanges ase..eh!asal lak aku touching..hehe..yela,sebenarnya Nurul Nabila itu aku la..haha~aku memang guna nama samaran.tapi,Emie memang terkejut lepas tau nama sebenar aku..Wan Nurul Syafawati.cantikkan nama tu?haha! eh!!malas la mau ingat kisah 4 tahun lepas.sebab realiti sekarang saya nak ingat siapa yang ada dengan saya aje sekarang..yang itu lebih baek,lebih bagos .saya sayang siapa yang ada dengan saya sekarang =)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment: