Monday, December 6, 2010

stid+dating+arau=mexico..eh!!

salam.
hari ni exam STID ..nak kata senang tu xda sangat..

hmm..okey la kot.
walaupon baca x habis pon..haha..
rasa siyesly,otak memang dah sampai mexico ..

hmm..ntahla..selagi paper x habis..jiwa macam xtenang..haha..
oh!..itulah jiwa seorang perempuan yang suka senyum sorang-sorang..

sebelum terlupa,tadi pas balik exam dalam kol 10 malam.aku kuar awal.
g sime darby..dating kat sana..
dah lama giler kot x berdating-dating..huhuhu..

seronok giler bercerita.aku ase sampai satu cafe sime darby kot dengar..
ala,ada aku kesah??haha..

punyala lama x bercerita,korek punya korek...
macam-macam la tanya.dah kapel ke belom,rambut dah panjang ke pendek macam dulu..
oh!..tetibe rasa nak berlawan ngan dia..dia kata siap dah rebonding skang!
oh!..sorryy..aku punya x main rebonding-rebonding nie..kita main rebond orii tau.
u ada??haha..

itu dia kawan matrik aku dari dulu.baik giler dengan dia..
nama dia laila..:))

hmm..itu aje kot!..
sebelum terlupa,aku nak g arau esok.nak hantar barang umah mak angkat.
xkan nak tinggal sini lama2 kot..
maafla mak cik menyemakkan umah aje.:D

esok kita citer laen ea..
bye2!!

p/s;
untuk dak gojesss tuh!..
saya tunggu awak wat bonus celcom yang rm2 tu tau..:D

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: