Thursday, May 5, 2011

| hari-hari tengok orang ber kiss-kiss |

aih!..aku nak mengamuk kang macam tak patut..yela,tadi pergi kelas batal pulak dah,lecturer tak sehat!selsema katanya..aduyai!penat aje datang..semoga dia cepat sihat!..hihi

tapi,aku tak balik dengan tangan kosong.haha .sebab dapat tengok orang kiss-kiss..glurp!!..mula-mula sampai sini dulu,macam mengucap panjang aje aku,tengok gaya hidup sini.lama-lama macam lali dah.haha!!..yela,naik bas macam itu jugak,depan-depan mata aku duk kiss sana sini.aih!!.penat la macamnie.

kelabu mata jugak la.aku kadang itu terfikir jugak,memang gaya hidup diorang sangat bebas,tanpa sekatan.itu namanya ujian yang kuat bagi aku sejak duduk negara mat salleh ini.cuma atas kita la pulak,atas keimanan kita.kalau tak kuat,mesti dah la terikut style diorang.alhamdullilah,masih bertahan setakat ini..syukur!

dengan adanya iman ini,alhamdulillah tak terikut lagi la cara diorang berpakaian.agaga!!..aih,pening den dalam kelas.nak senang,ambil seat paling depan,so nampak lecturer aje la.hihi.tapi,kadang tuh,lecturer punya pakaian pulak..mak aih!!..haha.tak fokus aku macamnie. aih..

sebab itulah,masa sebelum aku datang sini,umi duk pesan bawak itu ini,hafal surah itu ini,sebab umi aku kata basic kena kuat.baru kukuh hidup kat negara mat salleh ini.selalu aje kena doa,mintak kuatkan iman dinegara ini,kekalkan aku dalam nikmat islam.alhamdullilah.kalau nak senang,aku baca aje AL-Mathurat..

kuatkan iman,mintak perlindungan dari ALLAH.Dia la sebaik pelindung kita walau dimana kita berada.Amin.

Nota Pengukir;
best ke bercium-ciuman dalam keadaan panas terik?agagaga!~muahaha!..

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

hasni said...

mgkn
hahaha
cik syafa
jg dr dinegeri org k:-)

.:hana hazel:. said...

tol tu..sabar tau..kuatkan iman :)