Wednesday, May 4, 2011

Segmen AKU mengenali blogger/kawan

aku dapat segmen ini dari blog Afifah..=)

Nama korang beserta dengan umur, status pendidikan, url blog dan nama blog 

  •  Nama aku Wan Nurul Syafawati binti Wan Ahmad.
  • Pelajar dalam program Ijazah Sarjana Muda Pemasaran semester 4.
  • www.wannurulsyafawati.blogspot.com
  • DISINI AKU UKIR

Sejak bila korang menceburi dunia blog dan sebab yg menyebabkan korang join dunia blog?

aku menceburi dalam duni blogging ini sejak April 2008.aku join sebab aku terikut dengan abang angkat aku..huhu.lastly,skang,aku yang teruskan blogging.blog dia,dah menyepi aku tengok.aku dah buang dah dari blog list..hihi.dan memandangkan jugak waktu itu,baru habis matrik,aku berjinak-jinak la.tak sangka melekat hobi ini.

Apa pengisian di entry yg korang buat di blog korang?

pengisian tentang apa yang aku lalui ,setiap apa yang aku rasa nak kongsi.sebab itu dekat description aku ada tulis,saya hargai setiap apa yang saya lalui.

Kongsikan group blogger yg telah korang join dan fan page blog korang kalau korang ada.

  • Gengblogger.com
  • Sintokkian`s` blogger (blogger UUM,Sintok Kedah)
Kongsikan perkara - perkara yg korang rasa menjadi satu perkara yg tidak wajar dilakukan dlm blog korang.. cth mcm lagu dgn autoplay ke...


apa yang tak patut hmm.bagi aku tentang pemilihan tajuk entry.aku tak suka tajuk yang menyakitkan hati..huhu.kemain gempar sana sini,padahalnya takda apa pun.entah!depend la kot.satu lagi warna blog,dengan warna tulisan.kadang itu susah nak baca.sama jugak dengan saiz tulisan semua.


Korang mahukan blog korang lebih............................


punya ada template sendiri,aku nak blog aku ada identiti sendiri.nantila aku balik Malaysia,aku nak tempah template baru.nak urusan bayaran kang,susah pulak dari Mexico ni.satu lagi aku nak blog aku diterima orang..hihi

Komuniti blogger.....................


bagi aku best jugak!tapi,aku tak suka yang sibuk ping blog aje,pastu blah!.huhu

Nasihat atau tips-tips yg ingin dikongsi dgn blogger lain..


aku nak bagi nasihat pun aku tak reti.sebab aku bukannya blogger tegar.tak pemes..hehe.tapi,bagi aku apa yang kita nak taip kena bermula dari hati..eh!betol ke nasihat aku?haha.satu lagi,jangan ada yang menjatuhkan blogger lain,kesian dowh!.biarlah sama-sama kita naik.kita kan blogger 1 Malaysia.eh!tetibe je...

Apa yg korang mahukan dari sesuatu blog tu supaya korang akan follow mereka?


aku rasa blog seseorang best,aku follow.macam entry dia best ke,apa yang diceritakan menarik hati aku,aku follow la.kadang tuh,macam orang dah follow aku,aku pergilah balas kunjungan.takdala aku sombong sangat pun.cuma kadang masa aje yang singkat membuatkan aku lambat balas kunjungan.

Pendapat korang tentang blog aku...

okei aje blog kau.sebab senang nak loading..hihi.best masuk.mekaseh afifah..=)


Tag 2 Orang

-Padlie
-aliarosli
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

4 comments:

padlie said...

oooo baru saya tahu...
Ada sintokkian's blogger yer? x tau pun..

Entry terbaru padlie: Sperma yang gagah!!!

aliarosli said...

mexico? bestnye, nak gak pegi

tapi yang dekat pon nangis, hahhahhahah

ok, nanti buat :)

afifah said...

tengs join kak...siap nak tempah template lagi..hot gitu..hihi..

aliarosli said...
This comment has been removed by the author.