Tuesday, May 3, 2011

Terima Kasih Ya Allah kerana telah memberi aku merasai kasihnya ayah..

bila kita rasa diuji dengan dugaan yang begitu kuat oleh Allah.ingatlah bahawa,orang yang dibawah kita yang lagi hebat ujiannya.sesungguhnya Allah takkan uji seseorang berdasarkan kesanggupannya.

aku bersyukur masih ada umi bersama kami.adanya saudara-mara yang masih bersama kami.Alhamdullilah YA ALLAH!..

pemergian ayah genap 8 tahun..

semoga roh ayah ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Ayah tetap dalam ingatan kami..

Wan Ahmad bin Wan Salleh...

aku merinduimu..............

pemergianmu didepan mataku,takkan kulupa.
pemergianmu aku relakan,
pemergianmu aku ingati,
pemergianmu aku redhai,
pemergianmu aku tangisi,
pemergianmu aku rasai,
pemergianmu mengajar aku erti kekuatan hidup sebenar untuk lebih berdikari.

Terima kasih Allah kerana memberi aku merasai kasih sayang seorang ayah walaupun hanya sekejap cuma selama 13 tahun.

hargai ayah anda selama mereka masih disisi..
saya sayang arwah ayah & umi!..

Nota Pengukir:
(T______________________T)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: