Wednesday, May 16, 2012

Bukankah Ini Satu Kesukaran?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..




minggu ini ramai orang tegur aku makin menggemuk,makin berisi.makin sihat dan membesar.bukankah ini satu kesyukuran?hehe! aku sendiri pun perasan,semua baju kurung aku kalau nak pergi kuliah pun dah makin mengecik..@_@..bukankah ini satu kesukaran?ye,kesukaran jugak lah.sebab rasa macam gemuk..@_@..itu sebab aku memilih untuk pakai jubah.hihi!!~sebab takda cutting..~




aku pun  tak tahu sejak bila berat aku naik mendadak ini,mungkin sejak masuk semester ini,kurangnya jogging.setakat sem ini,baru sekali aku jogging.makan pulak makin berselera ajee...aihhhh! so,sejak minggu lepas. aku beli satu produk..ekeke! mati aku kalau ummi tahu..hihi..konon boleh kurus lah.hopefully..=_= *kakak aku yang baca ini mesti bagitahu ummi..weekkk~haha!




so,sejak dah ada orang tegur.aku dah tak makan malam dah.makan nasi 2 senduk aje.banyakkan minum air masak.nak kurangkan aisssss..ngrrr! boleh caya ke syafa tak minum ais? huhu!!~satu lagi,aku dah elak berjaga sampai lewat pagi.tak baik untuk kesihatan..hihi~~!!


harapan untuk kurus kena start semula.mengapakah berat naik mendadak???!! lepas ini,kena rancang menu lah.nak kena puasa sunat Rejab,sunat Syaaban la pasnie..inshallah!!..so,kawan-kawan aku lepas ini kalau nampak aku.jangan tegur apa-apa k..haha..


dari kanan,saya seakan makin membesar..alhamdullilah..=)

siyeslyyy,aku rasa macam nak editt aje pipi sekarang ini..uwaaa~~(T_T)..Ya Allah! Ya Tuhanku,aku mohon kepadamu,sepaya berikan aku kekuatan untuk diet kali ini.Ingatkan aku disaat aku lalai bila tengok makanan kat cafe..Aminn..*boleh ke doa macam tuh? laaa..Allah kan Maha Mendengar setiap doa hambanya,asalkan doakan yang baik-baik..sekian.


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

iizza said...

kena kuat semangat tu tuk tahan nafsu makan dn banyakkn bersenam..:)