Friday, May 18, 2012

Bulatan Gembira.


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.



here,i want to share about my new family..what we called Usrah!!=) even aku ini masih lagi baru dalam group ini.tapi,semua itu tak jadik masalah sebab diorang sangat baik.Bukankah ini suatu kebahagiaan?hee~ actually,waktu usrah kami selepas Asar setiap petang Jumaat diperkarangan saf perempuan Masjid Sultan Badlishah.kami akan mulakan dengan bacaan Mathurat dan perkongsian hadis dan perkongsian ilmu yang lain.



merakamkan detik terakhir.sebab nanti ada antara ahli usrah kami dah last sem.so,kena la ambil gambar untuk kenangan..=)

macam mak dan anak!!.=)

haaaa,inilah aku punya Naqibah..Dr.Norhasni Othman..pensyarah MOT. dan bekas pengetua Dpp Proton.kalau Dr. bagi nasihat tentang cinta Allah,tentang wajah Allah,kekuasaan Allah sampai boleh  mengalir air mata kami ini..sobss.sobss..sungguh lembut bicaranya..aku bersyukur sangat dapat bersama dengan Dr kali ini..Alhamdullilah!!..maybe,minggu depan minggu terakhir untuk usrah nanti bagi semester ini.dan akan bersambung semula pada semester hadapan la pulak.insyallah!..aku doakan semoga ukhuwah kami akan sentiasa disemai rasa kasih kerana Allah.Ameen.sekian.




-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: