Thursday, May 24, 2012

time to say Goodbye.


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani,

sometimes, i forget what actuallty i want in life.
yes! i want to change be more good person.
be more good muslimah.
yes! it my aim.


sometimes, i know my act be same again like old time..uh!
thanks for who because still remind me.
Allah Loves ME!=)

izinkan aku berundur seketika dari alam maya.
bye-bye facebook,bye-bye Twitter.
belog ini?(@_@)


ikhtilat alam maya,aku susah nak jaga.
dari apa-apa fitnah pada islam bertandang lagi,
baik aku deactive kan semua.
salah aku,sebab aku tak kuat dalam mujahadah ini.


Ya Allah! Dakaplah diri aku kembali.
mata yang mudah mengalirkan air mata teringat dosa.
Ampunkan dosa-dosaku Ya Allah!..T_T

p/s:
makin lalai je skang..T.T


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: