Saturday, December 17, 2011

Alhamdullilah..tamat sudah Kerohanian IV

aku dan kawan-kawan luar kelas dkg 2/10.

assalamualaikum,
pagi tadi 8.30am-10.30am berakhir sudah kelas kokurikulum aku pada semester ini.so,next sem pagi Sabtu boleh bermesra-mesra dengan katil la..hehe.pada kelas last ini,semua pelajar kena dengarkan Surah Sajdah..hehe..

wahhh! aku respek kat budak laki yang boleh ingat full..perghh!.budak perempuan pun sama.boleh la dibuat isteri.eh!!~haha~.aku ini ingat lancar ke tak?opss..rahsia~hehe!..=P

tapi,aku sedih jugak bila dah habis kelas ini.mana nak dapat ilmu agama lagi lepas ni..hmm.kenalah cari jugak program yang dapat beri manfaat pada jiwa.jangan biarkan jiwa kita tak cukup makan taw walaupun busy dengan kuliah semua.last kelas ni,bermaafan jugaklah dengan ustaz.takut terlebih bagi pendapat ke..hehe!...anyway,aku suka ko-k ini sebab belajar bab perkahwinan terutamanya.wee~get ready je.eh!!!~

so,semuanya dah habis ko-k ye.moga dapat manfaatkan ilmu yang kita dapat selama 2 tahun berko-k..hihi.bagi yang ko-k lain pun sama,especially katering.waahh!memasak pun okey jugak..lagi pulak lelaki yang masuk katering kan ..eh!..@__@.~tetibe je!..huhu~


ha,akhir kate,tak kesahla ko-k ape pun,semuanya best kan?sayang pulak rasanya bila dah habis ko-k nie.huhu.paling penting,saya sayang kawan ko-k saya..eh!..tetibe je..haha~okeilah,entry ini aku taip jugak tanda memperingati tarikh ko-k terakhir..haha~

untuk Husna Abdul Wahab kawan ko-k saya..=)


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

reenapple said...

saya pom.. sedey sebb ko k last..

nanti nk p main kayak lak.. heheh

نورعيم said...

yg mane satu awk dlm gmbr tuh? hihi. bagusnya awk :)

Layyinul Harir said...

reenapple:
bila nak main kayak?~nak ikot..hihi.


noraim:
saya 2 dari kanan..=)