Sunday, December 4, 2011

takkan semudah itu because u cannot replace him in my heart


aku:sorry saya tak berminat nak rapat dengan awak.
 kawan:kenape?
aku:sebab saya rasa saya tak perlukan awak lagi buat masa skang.
kawan:tapi,saya mampu tunggu awak.
aku:boleh percaya?saya tak yakin.
kawan:bagi saya masa 6 bulan,yakinkan saya,yang awak akan percayakan saya.
aku:silakan.tapi,jangan mesej,call saya kalo takde hal.u choose your way how u want  approach me.
kawan:why?
aku:i choose this way.
kawan:but why?
aku:stop ask me why,why.why. because i think u cannot replace him in my heart..he is means a lot for me.takkan ada yang lain.
kawan:but who?
aku: keep it secret.when the time will come,i will open my heart again.but not for now.hope u understand me..
kawan:okei.maafkan saya.tak semudah saya sangka ye untuk rapat dengan awak.
aku:oh!..takkan semudah itu.maaf saya nak cari cinta Allah dulu.itu saya yang dulu.bukan sekarang.
kawan:maafkan saya.saya hormati keputusan awak.
aku:takpe.okei..bye.

SIGNOUT....

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

reenapple said...

just keep strong... =)