Wednesday, December 7, 2011

mengidam | kePsi aje pon..^_^

syafa punye!!
salam.ini entry tak penting mane.muahaha!.act,menda ini aku dah lame mengidam.haha.nak makan kepsi,sebab rase terpuruk(membuatku terpuruk rase ingin mati.*tetibe nak nyanyi eh!) aje duk dalam ni sejak datang baru ni bukak sem.so,ape lagi,terus kuar petang tadi,kebetulan Dayah ada keja esaimen dia kena wat,so,ape lagi,tumpang sekaki la.hee~

Dayah & Hana..diorang kecik dari aku..heee~

motiff?? bajet malu kurus..~wee! aku pon tak tau rase macam makin mengecik aje badan skang..muahahahaha!!~(berat i pun turun taw)=P
jom kite menggemokkan badan skang..haha!~

okei..itu aje.nak cakap makan snake plate tadi.impian tertunai jugak..alhamdullilah..bye~

nota aku:
tak habis pun aku makan ayam tuh,nape entah.tetibe rasa tawar mase telan.huhu~okei!~
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: