Saturday, May 12, 2012

Bukankah ini satu kesyukuran?



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.


kadang-kadang bila aku perhatikan couple-couple sekeliling aku.
macam best aje.yelah,ada orang caring,boleh manja-manja.=_=


bila masa makan pulak,boleh suap-suap.siap ambil gambar lagi.upload Facebook!! awww.okey,itu lumrah.lepas suap-suap,boleh tolong letakkkan lauk pulak.bukankah itu menunjukkan pakwe itu gentleman.lepas itu pulak,main cuit-cuit.wahh!bertepuk-tampar.wahh! bukankah itu keseronokkan bagi mereka.bahagia mungkin.=_=



saat hatiku berbicara,aku tanya diri.kenapa aku tak macam dioarang semua.kenapa aku tak jadik macam mereka,seronok.jawab hatiku.itu cuma bahagia sementara.Allah Sayangkan diri ini.so,HIM seperate ME dari perkara itu.bukankah ini satu kesyukuran bagi diri ini?



bukankah ini erti Allah sayangkan aku.bukankah ini satu ANUGERAH!bukankah ini BUKTI menunjukkan bahawa SINGLE makes me be INDEPENDENT..mengapa menafikan semua ini?



biarkan mereka,cerita cinta aku dan cerita cinta mereka berbeza dengan aku.mungkin Allah merancang sesuatu cerita terindah untuk diri ini..




Ya Allah,hadirkan aku cinta dari orang yang mencintai-Mu.yang mampu bawa aku kejalan syurga-Mu.bukannya jalan yang membawaku keneraka..Ameen.




-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

نورعيم said...

kak syafa, semlm kwn wish birthday, tiba2 nanges bila baca ucapan dia cepat2 kawen. huhu.