Thursday, May 10, 2012

Dinner Talk With Industry 9 Mei 2012

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.



semalam,aku berpeluang untuk pergi ke Hotel EDC UUM.untuk menghadiri dinner talk.but,aku rasa macam tak leh fokus sangat.sebab ceramah tersebut masa tengah makan.haha. nama pun dinner talk!!=)..dinner talk ini,disampaikan oleh Pengarah Urusan ECPI.adalah jugak aku dengar apa yang penting..hihi.beliau ada bagitahu bahawa, ilmu masa tuntut kat universiti ini jangan limit kepada kos kita sahaja.

biar kita jadi graduan yang multiknowledge..ye! aku setuju sangat. kalau duk kat bilik,sibuk dengan buku aje,tak join program lain pun tak boleh jugak.so,macamane kita nak berkembang.belajar bersosial dalam projek atau program. ilmu ini pun penting jugak . dan beliau jugak ada bagitau,pointer jugak penting.sebagai asas penilaian.jangan anggap tak penting langsung..ye,itu perkongsian yang dapat aku share disini.dan sebelum pulang,aku serahkan RESUME aku.wahh! agak-agak boleh tak ECPI ambil aku kerja dengan dia?hehe.kalau dapat Alhamdullilah.takdelah aku melangut lepas habis study nanti.~wee!


ini meja kami dari DPP Proton,seramai 10 orang.kira macam wakil jugak la,sebabnya setiap DPP wajib hantar 10 orang,untuk satu meja.rugi kot kalau tak pergi.hehe.rasa macam best aje bila bab-bab makan nie.ekeke~dahla perempuan 4 orang aje yang pergi,6 orang lagi lelaki.wahh.!ngrrr~



makan steamboat! hihihi~sukenya.nasibla dioarang ni rajin masakkan..


lameeeenyaaaa nak masak ~@_@


hahh, yang belah kanan tuh presiden DPP Proton.aku pun tak faham kenapa aku makan banyak semalam.mungkin jugak terlampau eksaited masuk hotel.ehh!haha..yang si Azizul sebelah tuh pun sama,sampai penuh mulut.hihi.


aku paling suke dessert ini lah..wahh! boleh pulak mintak EXTRA..hehe.maaflah waiter!! wat susah-susah aje..haha.


akhirnya,kami semua gigih habiskan makanan.haha~Alhamdullilah!!=)


nota aku:
rosak plan diet!!.=_=


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

نورعيم said...

gambar akak mane?!!!! hikhik.