Thursday, May 3, 2012

Taklimat pra-pendaftaran praktikum sesi A121 (Feb 2013)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

sekarang,dah masuk bulan 5.sekejap aje kan masa berlalu.huhu.wah! macam tak percaya pun ada.aku sudah berada di penghujung semester 6.=_=..tahun depan sudah mula praktikal.cadangnya,mahu dekat rumah aje.yang boleh aku balik rumah waktu tengahari untuk makan nasik..ekeke~

beberapa projek sudah settle,yelah.projek esaimen.maklumlah projek budak marketing kan,kena jual-jual barang.huhu.kena bentang lagi.alah,biasalah,semua itu membuat diri kita matang.eceh!sem ini ada jugak masalah dengan budak group esaimen.huhu.biasalah,nak buat macamane.adatlah itu.kerana pandangan pendapat lain-lain.last-last,aku pujuk hati supaya sabar.=)

minggu depan bermulanya taklimat praktikum.huhu! macam tak pergi aje,sebab on that time aku ada exam kenegaraan.tetibe sem ini ada mid sem untuk kenegaraan.wah! kena pulak esaimen group makin sulit aje.padahal subjek kenegaraan aje pun.ini mungkin kerana pensyarah kami agak skema dan agak teliti dalam kerja tugasan.mohon diri supaya sabar ye~haha.

hari tuh,dah tanya pensyarah macamane nak rushing masa ni.dia kate,depends la,siapkan exam dulu,baru pergi ke.bergantung kepada anda.sebab dia kata dah maklumkan pada pihak atasan.lagipun,kami exam online aje.so,mungkin aku akan jawab laju-laju..ehhhhh!!~bahaye!!haha~takpelah,moge-moga aku dapat pergi taklimat ini walaupun lambat..hihi.

ini nak tolong promote..hihi~



saya harap saya tak kena extend..=(



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

nuargto said...

Semoga lulus dengan cemerlang..