Friday, April 1, 2011

ayam black pepper | versi campak-campak

salam.arini aku tak pergi kekelas buat kali kedua.ingin berehat.yela,aku kan sakit.loya,muntah,pening,perut pun sakit..aduyai!..duk bilik makan ubat.so,hari ini.aku masak jugak la.sebab macam boleh lagi bangun.pagi semalam macam langsung tak larat nak bangun.kesian jugak kat Mass,sebab dia aje duk masak sejak aku sakit ini.so,hari ini sementara Mass pergi kelas.aku masak ayam tuh aje.simple kot..haha!

aku taruk,bawang besar,bawang putih,halia,lada hitam,tomato,cendawan,garam,gula,perah air asam limau sket.hihi..then,siap.yang macam warna gelap sket tuh,ialah hati ayam dan pedal.aku goreng asing.then,baru masukkan.hehe.itu aje lah kot.

sekian.maafla,takleh nak tinggalkan komen kat korang lagi..nanti ada kemampuan aku komen-komen k.mohon maaf..=)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: