Sunday, April 17, 2011

Crispy Potato Wedges | sambal telur goreng

salam.bangun pagi,dengan keadaan yang amat seronok.sebab mimpi indah.muahaha.
solat subuh.then,macam biasa blogwalking.tertengok kat list tepi ini yang "pengukir wajib baca"
ada resepi yang aku berminat iaitu dari blog kak Ariezah.klik SINI.
terus cuba untuk lunch.mekaseh akak!..sedap la.
tapi,aku rebus kentang itu sekejap sangat.so,macam separa lembut..hik3!

 so,takkan nak makan kentang aje kan tengahari.so,buat sambal la.sambal ini lain sket dari biasa..hehe.aku masukkan sebiji tomato,aku hancurkan dalam periuk dan tambah paste tomyam sket..

so,ini lah makanan tengahari tadi yang mampu aku sediakan.hik.hik.simple aje.sekadar mengisi perut kami bertiga.syukur apa adanya
 lupa nak cakap.Crispy Potato Wedges tuh.kitaorang cicah dengan Mayonis.

Nota Pengukir:
Mass tak sihat.aku harap dia cepat sembuh.sedih la aku kalau dia tak sihat.=(..cuti ini amat membosankan.uh!.untuk marks Third Partial masih x tau apa yang akan dibuat.kalau tau,boleh la aku hafal mana patut.ini arahan tidak jelas.kalau UUM,boleh jugak tahu apa silibus akan masuk next test.aku merasa sangat tensyen..update blog lagi baik..hihi.lain bebenor konsepnya..aduyai.kena edit report untuk subjek Marketing Research,walaupun dalam Spanish.terpaksa gunakan google translate..ok.
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

Shafiq said...

SEdap tu! :-)

SITI NOARIZAH ARIS said...

Assalam.. wah cepat betul kamu dpt bhn2nya yea... hebatlah kamu boleh bergaul dan belajar dgn org2 mexico tu.. harap2 princess akk pun leh jadi mcm kamu nnt.