Wednesday, April 20, 2011

Award dari kak Ariezah..^_^

1) Post linking back to the person that gave you the reward.. 
-Done-mekaseh akak!..=) 
nak tengok blog kak Ariezah boleh KLIK sini. 

2)Share 7 random thing about yourself.
-aku ini seorang yang teramat garang.eh!!silap.seorang yang tak reti nak garang!..uh~ pandai kawal emosi.muahaha~
-aku seorang budak yang berusia 21 tahun,merupakan anak ke 5 dari 9
-seorang yang suka menyanyi di bilik mandi..bajet suara sedap!..muahaha~~
-seorang yang suka dengar masalah orang,walaupun kekadang itu,aku pun bermasalah.tapi,tak kesah!.=D
-suka memasak! ini tak tipu..haha.walaupun rekaan.tapi,kelemahan aku,mengupas kulit,potong sayur.dalam proses belajar benda asas ini..macamne mahu ngadap bakal mak mentua ni..eh!!hihi.
-seorang yang peramah kot!boleh la.~banyak cakap jugak.tapi,sejak duk Mexico,aku pendiam sket berbanding kat Malaysia.sebab x reti nak speaking!~~muahaha!
-keunikan aku skang,suka guna laptop,panggil glove!..tak tahu la,jari aku macam dah alah dengan keyboard skang!~~orang lain tak pernah buat kot!.

3)Tag 15 orang
aduyai ramainya~~camane nie kak..@-@
sape yang selalu datang blog aku dijemput ambil award nie.=)


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

CT NoArIzAh ArIs said...

Ok jee.. wat mana yg patut...err pakai glove guna lappy... memang unik tu org mexico x heran ke ??