Thursday, April 7, 2011

sotong masak kicap | lama tak update tentang makanan

 ehem! hari ni kelas cancel.pensyarah tak sihat.so,in mind set! dah set bangun lambat la..muahaha~lepas tuh,untuk lunch masak lambat sket la.seronok!.idea datang untuk masak sotong masak kicap dengan sayur goreng simple aje.so,layan gambar seterusnya okey..

 ini gambar pinggan saya,dan saya makan untuk si awak sekali..hoho~~
si awak! saya dah makan untuk awak taw..muahaha~~=P
so,ini aje lah lauk untuk kami tengahari disini.
lauk orang bujang diperantauan katakan.
takda banyak pilihan macam Malaysia.
T____T

p/s;
sekian..
^_^

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

4 comments:

Shafiq said...

Pandai ek awak masak.. :-)

CT NoArIzAh ArIs said...

Alhamdulillah... kt tmpat org pun murah rezeki mkn kamu!!

Adinda Amy Sensei said...

sedap!!

hasni said...

eh eh
hari ni hasni post pasal gamba makanan jugak
hehe
sutun tu napok sedap
nk seket