Tuesday, April 5, 2011

masuk News lagi | perlu ke heboh-heboh?

 hoho.tajuk bukan main garang ye.muahaha.ini ha,aku lupa nak update pasal suratkhabar Colima ini.ada muka aku dengan Mass tapi,bukan muka surat depan la macam hari tuh kat SINI .ini mukasurat tengah-tengah sket.tak bape nak depan la.ha,program ini macam konference la,tentang sejarah Mexico.takda la aku faham sangat,fully Spanish penceramah tuh.ha,yang kat tengah tuh,dia la..hehe.tak tau pulak masuk paper.masa habis sesi ceramah tuh,dioarang panggil aku untuk bergambar dengan penceramah.aku pun masuk aje la.
kalau tau masuk paper,lagi lebar aku senyum taw.muahaha~
ini gambar lebih dekat dan jelas,walaupun hitam putih gambarnya.hehe.sekian~

p/s:
si awak,
bluerrrkkk.hihi
u ada?..=P

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-