Sunday, January 23, 2011

bila hanya aku,Mas yang bertudung........

gambar hiasan semata2..ni kat sungai buluh sebenarnya..hehe..okei.berbalik pada yang asal..

hmm..seperti sedia maklum Mexico,bukannya negara ramai penganut islam.so,bertudung amatlah sesuatu yang pelik bagi mereka.

masa hari first aku datang sini..ketika perjumpaan santai dibuat oleh uum ngan u colima.,..pihaknya pelik.siapa tanya rambut aku panjang mana.haha!

nasib baek dia tanya Mas dulu.aku segan gak depan Naim..so,aku jawab ringkas..

"shorter than Mas"

diorang pelik,kitaorang xpanas ke pakai tudung.

g Wal Mart pon,semua orang pandang lain macam.siap masa nak bayar,kakak kaunter triple check duit aku bayar..haha!!

macam2..yang paling aku xlupa..petang tadi masa Carrelina cakap kat aku tentang pemakaian tudung ini

"syafa,somebody said to me,u are nice..i'm so jeoulous with u'

aku pon kata la..

"xdala,bese2 aje"..eh!!haha..

aku jawab ape ntah,lupa daa..itu aje.tapi,aku dengan mas tetap selesa dengan tudung..

kuatkan jiwaku.:)

p/s;esok nak g tengok kawasan gunung berapi lak..duk jalan je 2 hari ni..aih!!macam g jalan2 lak..haha..Dr.Razli kata,xpela..nanti dah masuk 2 feb belajar aje..xda dah jalan2 lagi.:)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

4 comments:

Miss dorayAki said...

jejalan ke sopa? huhu best er!

syAfA said...

jejajaln b4 start beljar kat sini

cik ainisha said...

itu suda baik kakorg mexico suke ngn tudung.. leyh dkwh :) smge kuat di sana

syAfA said...

ainisha;mekaseh awak..akak ingt nak bg tudung2 akak b4 balik malaysia nanti kepada org sini .;)