Saturday, January 22, 2011

my journey (part 1)

adek sebok main troli..banyak kali dia kena marah..hihi..
sorry..;)

dengan najwa

semangat heret troli budak nie.haha

adek wat smart
hoho..dengan akak saya lak.

18 januari 2011..(selasa)

pagi itu,saya memang menghdapi masalah nak buka akaun HSBC di kepong,selangor..cerewet punya..dipendekkan citer.alhamdullilah.elaun pon dah dapat pagi b4 gerak.kalo ikotkan memang last minit.

petangnya g KLIA..macam xcaye,nak hantar aku..ntah la..dalm keta masih lagi mesej siap2 beb,zakwan,nojie..the,shiera ada kol lagi..zakwan pon ada kol..hoho..masa cakap dengan zakwan,air mata dah mengalir,tapi aku kaver dengan gelak..sedey nya..pastuh,farid kol,masa nie aku dah boleh kawal sket suara..dengan farid cam segan sket..ntah la..nape ek?..aku pon xtau..hihi

kol paling kedua last aku terima,dari akak aku aida,sebab xsempat salam ngan dia,walaupun dia berkorban datng ke klia dari upm.masa tuh,dia teman nenek aku g solat.aku plak takot x sempat check in..okeyh!.sorryy sangat..

ayah Da,tolong aku masa nak tukar duit rm ke USD kat klia..xbnyak pon dapat juz 800USD..dlam harga rm2500..tinggi gak matawang us compare ngan malaysia..

masa dalam flight,umi kol lagi..umi kata dah ondaway.masa ni,naim sebelah aku duk bagi isyarat suh off hpon,sebab nak berlepas.aku kalot gak.yang aku ingat last umi cakap,

'jaga diri,zikir,baca quran.itulah yang terakhir..

b4 tuh,kena tahan dengan imegresen sebab ada ubat gigi lebih dari 100 ml..huhu..terpaksa dirampas..okeyh!fine..hehe

masa penerbangan KLIA ke singapura,itulah pengalaman pertama aku naik flight..nasib baik okey.xda pening2 ke..alhamdullilah...

next transit kat singapura,aku update laen.okeyh!
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: