Tuesday, January 25, 2011

holla..holla..

holla..holla..(hai )
arini 24 januari..pagi tadi,kami ada meeting dengan pihak majlis tertinggi universidad de Colima.kalu kita panggil Nc..dia panggil presiden..Prof Razli pesan suh kami pakai pakaian rasmi Malaysia.nak tunjuk kat dioarang.hasilnya,mereka teruja giler dengan Naim.sebab ada sonGkok.unik..yang aku pulak,Madam Paty duk puji2 baju aku,colourful la.ada lagi Madam lain cakap..u look fantastic!haha..pretty la..macam2..alhamdullilah.:)
ini pakaian aku.
kalo ikot macam biasa aje.
duk Malaysia xda orang puji pon..haha
mungkin mereka merasa keunikan pada budaya Malaysia..:))
buku yang aku pegang itu,catatan sepanjang apa yang aku lalui.
lagi detail kat buku tuh..aku nak wat diari apa yang aku lalui disini..
dari start atas flight aku dah menulis.
tapi,itu yang aku pegang buku kedua.satu lagi dah nak habis tulis..huhu

pihak u sini,mitak nak bergambar2..haha..
sebab mereka suka tengok baju kami..hihi
kembang kempis aku,naim,mas

kami dari UUM..haha

ecece..bajet paham..

berjalan menuju ke bangunan untuk meeting nanti yang dipanggil Rectoria..
bangunan ni macam fungsi Canselori UUM la
masa nie tengah saket hati dengan Naim sebenarnya..
yela,kena lagi..malas nak panjangkan citer.huhu..
tapi,dia xtau aku tengah kecik hati..haha.
tetibe dia kata
"syafa jom,kita wat macamnie'
ha,itulah gambarnya..


inilah bangunan tuh..
banyak bangunan name pelik2..haha

selepas menandatangani perjanjian pertukaran pelajar
uum vs u colima

segan ase masa nie presiden u bagi hadiah..huhu..
dengan formal meeting nie..huhuhu..
tengok orang2 belakang dia..misteri aje.haha..
ada lagi gambar lain aku mintak kat wartawan u..nanti dia emel aku..
nanti ada gambar suasana bilik nie,aku upload.coz gambar ni je ada part aku dalam bilik ni.
wartwan dia kata,nanti esok masuk paper u..hoho~
kalo UUm,paper Transisi kot!..huhu..

masa nie jugak kenal dekan2,prof marketing semua.hoho.
siap dia mitak bergambar la,aku pon ape lagi.posing2.haha
tapi,masa nie la kamera Naim xda bateri.2la,gambar dengan mereka aku xda.
nanti dapat aku upload k!.kompom..:)

cenderahati dari u ini..hoho..

itu sahaje..
next post tentang fakulti pemasaran lak k..
sebab pas majlis ni,aku dibawa berjalan kenal2 bangunan oleh PatyGaby..
okei..

p/s:
gadoh dengan Naim lagi pasal shoot gambar dia la x jadik.
ni x kena,tu xkena.
antara aku ingat dia kata ialah.
"ko posing okey,bab tangkap gambar oUt"

eeii!
macamla teruk sangat shoot gambar dia aku amek.T_T

ha,Dr.Razli dah bertolak esok.
so,xda dia lagi dah orang kuat UUM.sedey ase..uhukk!
xpe,kami kuat.dia dah pesan macam-macam tadi.
insyallah..kami ingat.:)

dah2..
mau tido..:)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: