Monday, January 24, 2011

Naim masak lagi..


seperti sedia maklum,Naim kan budak hospitaliti..
so,kami akan buli dia..haha!!..
hari ini,x gadih banyak...sket2 aje...haha..
hari ni,kitaorang baek,tetibe bermuhasabah tentang diri sendiri..
tentang pendapat aku selalu aje Naim bantah semua la..
tapi,Naim pon paham..hoho..bagosla..
pagi tadi makan nasi goreng..
sebba kol 9 pagi kami akan dibawa jalan2 lagi..huhu
ini kerja aku masa Naim duk masak..pastu Naim cakap..
"dahla ko,nanti nak jalan habis bateri.duk pakat amek gambar ko aje"
aku pon menjawab..
"ala,sket aje pon"
Naim kata lagi..
"dah2,makan2"hehe..
apa lagi..jom2!!

hehe..ni la Naim masak..
aku tolong kaco2 gak tadi..
takpe,Naim kata dia paham..haha!
yela,guna bahan2 yang terhad aku x mahir sangat la..
Naim dah bese g camping sume,so banyak alternatif..
macam aku cakapla..
semua pengalaman..:))

taraaa!!..
siap untuk breakfast..
layannn..

next kami kuar..
for next post!
wait yerp..

oh!..skang kol 4.45 petang Ahad..
lambat dari Malaysia la..huhu

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: