Monday, January 17, 2011

next my destinatiOn..

skang..tengah pening packing2 barang..haha..nak wat finalis barang2 yang terpilih sekali lagi.
kalo boleh semua nak bawak..but,x boleh..kena maximum luggage 25 kg..oh!..
aku dah kecikkan lipatan baju,dengan menggulung2..haha..macam kakak,adik aku ajar..
hasilnya,boleh tahan..^_^

teringat pesanan mak sedara aku yang datang malam tadi..
"baju2 takpe tertinggal,yang penting passport&visa"

aku menambah..

"tiket flight satu lagi"..

haha..
hoho..sangat penting..

satu lagi yang teramat penting..

Al-Quran..yeah!..it is..

kena bawak..sangat perlu..=)

apa lagi ek..hmm,xda dah kot!..dan lagi2 barang penting,xkan semua nak taip..hoho..=P

skang,saya dah tau,bLog saya sebenarnya bukannya kawan2 saje baca..mak sedara,pak sedara,abg saya pon sekali..haha!!..

sangat2 terkejot..selepas aku mengetahuinya..haha!!..so,untuk semua yang diatas..selamat datang ke bLOg sopa nie..

ini kOt entry last saya di malaysia..nanti lepas zuhur,nak gerak g sungai buluh..menginap dirumah abang saya..

umi kat dapur tengah ready masak tengahri..tetibe awal lak umi masak..yela,umi kata takot x sempat..skang lak mendung..aih!..harap2 cuaca baek la..hoho!..adik saya ainuddin pon ikot jugak..dah wat surat cuti sekolah awal-awal..haha!..x muat ikot semua.so,najwa pon ikot gak..dia kan lepas spm..munawwar pon g jugak.tapi,naik dengan ayah Da..okey gak..nenek saya pon g sekali, terharu rasa..so,pendek citer..2 kereta aje kot ikot!..

xpayahla ramai-ramai sebenarnya,saya kan pemalu..hihi..macam nak sorok aje muka dalam Luggage..haha!

yang pasti saya akan merindui Teratak Indah Alur Tembesu ini..:)

si awak,malam nie nak gayot lagi tak?..esok kan awak takda kelas..hihi..se lagi,kalu celcom x tarik kredit lagi bagos..mekaseh celcom sebab kedang2 line x okey,dapat gayot lama2..macam bonus besday lak..okey..^_^
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: