Sunday, January 16, 2011

musim org cLash ke sekarang..

tetibe kan,dapat idea..dapat idea dari si awak tadi tu la masa duk gayot tadi..bila nak letak nie??..=P

si awak nie aje kot saya rajen gayot..=P

betol jugak kan,duk tengok FB kawan2 aku ramai tentang,perampas lah,pakwe berpaling arah lah,dah x serasi la..hohohoho....kat sini nak luahkan dari sudut pandangan aku aje..

panjang leher aku duk tengok kat status fb kawan2 aku....ada plak relationship dah berubah..

aku??..ada aku kesah dengan semua ini..semestinya tidak..aku macam biasalah single mingLe lagi..

x pernah terpikir untuk kapel2 lagi untuk masa skang,x sesuai...huhu..kan saya dah kate saya serik nak kapel lagi..T_T..saya mahu kawan2 aje dulu..=)

se lagi saya bosan la kalau kapel..rimasla..nak wat menda sket,kena hantar laporan setiap sesaat kat pakwe..contoh macam bekas pakwe saya yang b4 nie ..akibat terlalu caring,amat merimaskan..eh!pelik gak aku nie..huhu..

kalau laporan setiap seminggu laen la..=)

ha,itulah aku..akan buat apa aku suka dan akan x buat apa yang aku x suka.tapi,kalau aku dah suka,jangan sesekali halang..=D..kalau aku dah x suka,hoho~~rasakan!!..eh!statement kejam pulak!

sebab saya susah nak mengikat..eh!..sebab saya mahu yang ikatan halal2 aje..=) saya mau,kalu dah berkenan terus aje jumpa umi saya..kan terbaek disitu,nampak kejujuran dan keseriusan dalam menjalinkan hubungan,..betol tak?..

itu pendapat saya untuk masa terdekat ini..untuk masa panjang,kena bincang dulu..=)



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: