Sunday, January 30, 2011

denggikah aku?

semalam kan kitaorang g Wall Mart tempat biasa kitaorang la untuk cari barang dapur.seperti biasa kalau nak bayar,dahulukan duit sape-sape dulu.then,devide 3 la..semalam,aku bayarkan dulu.then,lepas bayar,kitaorang duk la kat kerusi tuh sambil aku pegang resit sambil duk kira-kira..

then,Naim tegur la tangan aku ni ..

"syafa,kenapa tangan ko?

Mass pulak..

"haahla,nape ni syafa?"

tengokla gambar kat bawah ini.aku pon xtau kenapa..
sila abaikan SAIZ TANGAN ini..=D

Naim pun kata macam denggi berdarah aje ni..
takot aku dengar..
yela,dia kata sebab macam merah-merah ini bertompok..
aku akui,memang satu malam tuh,berdarah belakang tangan aku ni.
lengan aku pun,berbalam-balam merahnya..

gambar ini macam dah okey sket
aku xtau la..macam berbintik-bintik gitulah..
aduh!.sakit gak..
aku rasa mungkin sebab cuaca la..
aku pun iyekan jugak..aku takot gak..
setakat ini,makin okey.kalo lagi terok,baru aku nak wat langkah susulan nanti..
macam cacat aje tangan dah xlawa..T_T

iklan jap!..ni baru beli semalam.senang nak communicate dengan Naim nak panggil ke,nak makan ke,nak bincang ke...haha..murah aje kot sini..rasa nak jual walkie-talkie kalo balik nanti..haha!

itu aje.harap,tangan kanan ini okey la nanti..:((

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: