Sunday, January 16, 2011

sebabnya saya cam dah penat nak nanges rindu2 nie..


gambar dah lama nie..31 dec 2010 hari tuh..xnyempat nak edit..saje upload.sebab dah lama x tunjuk muka yang x comey nie..haha

hye!..semua kot manusia tengah tido skang..aku xley tido..baru aje cakap nak tido tadi..

alahai..entah pe aku rasa pon xtau..hoho..

harap2 kuat la nanti nak fly nie..haha..yela 35 jam kot!..

perjalananku..bermula 18 jan 2011..berlepas 7.30pm..

bermula dari KLIA-SINGAPURA-FRENCH-MEXICO CITY-GUADALAJARA..

lama tuh..T_________T

jauh tu..T_________T

mak aih!..doakan aku selamat k..=)

yang pasti sumpah saya akan rindu nak gayot2 ngan si awak lagi..T_T..

ntahla,tadi dah try skype dengan si awak tuh,tapi,jap okey jap x..line aku kot x clear..nak nanges ase..yela,nanti dah jauh,camane la..

kawan2 mekaseh ea doakan saya semua..:))

saya tetap rindu korang..

sebab hati saya tetap di Malaysia..^__^



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: