Wednesday, January 26, 2011

mengenali macam2 lagi..haha


okeyh..selepas saya cakap 2 post lepas nak tunjuk post ini la.dah alang2 ada gambar kan.
upload ajela sementara kelas x mula lagi..sharing is caring..=)
selepas majlis dengan presiden.kami dibawa leh Patygaby iaitu macam pensyarah jugak la kat fakulti pemasaran..ini,tengah jalan2..
cantikkan paty gaby?hehehe
ha,ini dia fakulti pemasaran..itu nama dalam spanish..huhu..mesti macam pelik ada fakulti pemasaran.biasanya u akan guna fakulti pengurusan perniagaan sahaja.dan pemasaran dibawah kawalannya.tapi,disebabkan pelajar pemasaran ramai.so,pihak u kena devide la.dan pemasaran ada fakulti sendri..permintaan pelajar yang banyak..sebab itu aku baru paham.Patygaby yang terangkan kat aku..sangat baek dia tuh tau..
ini kelas untuk aku dengan Mas nanti.ala-ala kelas tutorial paling minima 35 orang satu kelas..oh! dioarang xda macam kuliah ramai-ramai dekat uum kalo kos aku la..hihi
ini lab.oh!..setiap fakulti ada lab.sebelah kelas aje.so,free aje nak online.ala,macam uum jugak la.hehe..tapi,yang ini lagi senang sebelah kelas aje kot..huhu
ini prof untuk subjek marketing..dah kenal2 dah..hehe..
dari kanan nama Felix,Alma & Suzanna.
kat sini panggil lect nama aje..hoho

Paty Gaby tengah cakap2 dengan Felix selaku dekan la untuk kos marketing..
Dekan tuh bahasa mudah untuk aku paham la.
jawatan dia ala-ala dekan gak.
macam prof kamil..haha

ha,ini Naim punya fakulti..
Naim kampus luar.so,x same la nanti nak g kelas..huhu
aku dengan Mass dalam main kampus aje..
sebenarnya,u ni banyak kampus..
ada 6.. mengikut kos la.
tapi,Naim okey aje.dia kan lelaki selagi hpon dia ada GPS..lagi senang..
pastu,PatyGaby ajak g jalan-jalan makan aiskrim..sungguh baek la dia ini..dia la yang belanja.hehe..then,kat tempat orang jual aiskrim tuh macam biasalah akan ada taman,gereja & deretan kedai..memang macam tuh kawasan kat sini..prof Razli dah ada gtau b4 nie..
ha,tengok tuh makcik yang panggil singlet tuh,dok tengok pelik kat aku la tuh..T_T..dah paham orang sini..asal lintas jalan semua mata duk tengok kami..haha!
makan aiskrim.perisa vanilla.sedap gak.
aiskrim ini xcair pun.disebabkan cuaca yang terlampau panas dan cepat menyerap pada waktu siang..ini pun Naim cakap.aku pon baru perasan..hoho

monumen tentang pemilik kawasan ini dulu..



amenda mereka cakap pon aku xtau.
aku malas nak nyampuk.
sebab tengah gadoh dengan Naim..huhu..
weLL..haha!

then,g aktifkan simkad kat Telcel
xda celcom lagi..haha..
but,aku still on no celcom tapi dah xbawak g jalan.
aku tinggal..aku bawak jalan no baru punya..hihi
yeay!
dah paki no baru..
lawa giler nombor aku..
dah xda o13 lagi..haha
aku pakai 312 kepala dia.
pelik ase~
haha

itu aje..
mekaseh PatyGaby..:))

ini semua perkongsian bersama sementara aku masih xbusy.okei..=D

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: